torsdag den 28. oktober 2010

Få fugle i garnene, men dog et lyspunkt.

Rødtoppet FK han.
Torsdag d. 28.10. 2010.
Alene på stationen i dag, uden de store forhåbninger om ret meget at fange. Det kom desværre til at holde stik, selvom lydanlægget også i dag kom på arbejde ved hejsenettet. Da jeg snakkede med Benny ved 13-tiden, lige efter netlukning, kunne han lige netop slå mig med en enkelt fugl: 13-12! Senere nåede han helt op på 25, og det er ganske pænt for Ovstrup Skov.
Men min dag blev alligevel reddet, idet den ene af mine var en rødtoppet fuglekonge, den 8. på Gedser Odde i år.
Mellem netrunderne havde jeg gang i trillebøren: Stabilgrus blev hentet ved vores parkeringsplads og fyldt i de værste smathuller på kørevejen.
De næste dage kan kun blive bedre end de 2 foregående.
Tekst og foto: HLI

Ingen kommentarer: