søndag den 14. april 2013

Bedre vejr

Igen til morgen var det meget tåget, faktisk så meget at engen ikke kunne ses fra stationen.
Det stod også klart at jeg ikke ville få så travlt da fuglene var mere stille og fordi der var dug i nettene.
Jeg satte selvfølgelig nettene op alligevel og der blev også fanget pænt, hele 68 i dag hvor rødhals stod for halvdelen på 33 stk.
Gert sendte en sms om at hvis jeg fangede Rødtoppet fuglekonge måtte jeg gerne sige til og som på bestilling fangede jeg så en(genganger fra i går) så gert og Per kom hurtigt forbi og sidstnævnte fik et kryds så det var jo dejligt at kunne vise lidt frem.

Rødtoppet Fuglekonge. Arkivfoto: Henrik Kisbye

Lidt traner, ederfugle og diverse gæs kom i gang ved middag da tågen lettede.

Trane. Arkivfoto: Louis A. Hansen


Henrik

Ingen kommentarer: