søndag den 7. august 2011

En våd dag

Tidligere har jeg altid pralet med at det aldrig regner på Gedser odde. Det har også været stort set rigtigt tidligere, men i år må jeg nok sande at den teori ikke holder længere. I nat faldt der igen 75mm regn over Gedser, og jorden er allerede totalt mættet med vand, så stationshaven var godt våd imorges.
Da det samtidigt blæste valgte jeg ikke at ringmærke idag, da det ikke ville være godt for fuglene!
Til middag skulle Fie hjem til København igen og Rune og jeg tog ind til Louis for at hjælpe ham med at flytte en masse fliser.
Det var tungt arbejde for Louis baghave var også blevet omdannet til en stor sø under nattens uvejr, så trillebøren sad godt fast når den var læsset med fliser.
Her til aften er det blevet nogenlunde vejr igen og forhåbentlig kan jeg mærke igen imorgen!
Jesper

Ingen kommentarer: