søndag den 1. april 2012

Tak for denne gang

Da nettene blev sat åbnet var der heldigvis ikke meget vind, så de første par timer gav lidt fugle.
Igen igen var der en del med ring fra de forgående dage.
Vinden øgede op af formiddagen så nettene blev lukket klokken 12.
Gert og Benny kom kort forbi stationen.
Min periode slutter for denne gang i dag og det har været en fornøjelse at være her så jeg kommer helt sikkert tilbage.
I aften kommer Rune med 2 Australier som skal overtage ringmærkningen fra i morgen tidlig og dem ønsker jeg held og lykke og jeg er sikker på at de lige som mig vil blive glade for at være her.
Til slut vil jeg sige tak til flere GFU for deres varme modtagelse.
Dagens ringmærkning endte med 18 mærkede.
Ringmærkning: jernspurv 12, blåmejse 2, bogfinke 2, grønirisk 1, stillits 1.

For de Svenske ringmærkere: jäspa 12, blmes 2, bofin 2, grfin 1, stegl 1.

Ingen kommentarer: