søndag den 10. maj 2015

Kraftig vind

Da jeg stod op i morges kunne jeg høre at vinden var meget kraftig så tjekkede hurtigt DMI og den aktuelle vind lå mellem 13 og 15 m/s så valgte at vente til det blev lyst og så se om der var nogle net der kunne sættes op, men da jeg så skulle ud begyndte det at regne så valgte at sove en time og så tjekke igen, men da vinden lå på 15 m/s og at vinden havde for godt fat i nettene gik det ikke at sætte nogen op.
Arkiv foto
Copyright © Louis A. Hansen

Dagen gik så med afslapning og film på den bærbare computer.
Gert kom forbi kort og kort efter han var kørt fik jeg først en sms fra Louis om at Gert havde set noget sjovt og at der snart ville komme billeder på hjemmesiden www.gedserfuglestation.dk
Lige efter ringede Gert og fortalte at han lige havde set en adult hedehøg han så jeg løb op til vejen hvor jeg håbede på at den ville komme forbi her dog uden held.
Til aften er vinden forholdsvis svag og det er klaret op så i morgen forventer jeg en del fugle.

Blog Henrik Jørgensen

Ingen kommentarer: