fredag den 14. september 2012

Dagen som blæste væk

Allerede i går aftes øgede vinden, men jeg var stadig optimistisk med at der nok var et par net som kunne sættes op og da jeg åbnede døren forsvandt den hurtigt og en hurtig tur rundt ved nettene viste også at der var for meget vind på dem alle.
Vinden lå på godt 16m/s hele dagen og ind imellem kom også lidt regn.
Om aftenen regnede det ret kraftigt.
Nu håber jeg vinden ligger sig over natten så jeg kan fange lidt på min sidste dag her nede i morgen.
Henrik

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hej Henrik, vil håbe for dig du får fanget nogle fugle.Tak for denne gang dernede.

Hilsen Preben

Ole sagde ...

Tak for dine daglige kommentarer som jeg har nydt at læse. Hvem skal følge efter

Dancon sagde ...

Hej Preben og Ole, mange tak for jeres kommentarer. Det er altid rart med feedback. Jeg er retur på GFU når der er åbent hus så håber at I kigger forbi :)
Bedste hilsner
Henrik